A jaké jsou tedy ty zajímavé e-mailové statistiky?
1/ 4 300 000 000 lidí má e-mailovou adresu, to je půlka světové populace. (Zdroj: Statista)
2/ E-mailový marketing generuje průměrně 36 až 40 USD za každý investovaný dolar, což odpovídá návratnosti investice (ROI) mezi 3 600 % a 4 000 %. Někteří obchodníci v USA dosahují až 68 USD za každý investovaný dolar. (Zdroj: Omnisend)
3/ Automatizované e-maily dosahují průměrné míry otevření 48,57 %, nejlepší kampaně až 65,74 %. (zdroj: Klaviyo)
4/ E-mail marketing je 40x efektivnější na získávání zákazníků, než Facebook nebo Twitter. (Zdroj: McKinsey & Company)
5/ Průměrná konverzní míra u běžných kampaní je 0,08 %, u automatizovaných toků 1,42 %. (zdroj: Klaviyo)
6/ 99 % lidí kontroluje svou schránku denně, někdy až 20x. (Zdroj: OptinMonster)
7/ Průměrná míra prokliků na e-maily ve všech e-mailových marketingových kampaních byla 2,00 %. Míra prokliků se v jednotlivých odvětvích pohybovala od 0,77 % do 4,36 %. (Zdroj: MailerLite)
8/ E-mail marketing je dle efektivity TOP marketingový kanál. Následuje placená reklama, organické vyhledávání a sociální sítě. (Zdroj: HubSpot)
9/ 91 % dospělých v USA chce dostávat více promočních e-mailů. (Zdroj: Marketing Sherpa)
10/ Personalizace obsahu e-mailu může zvýšit open rate o 29 %. ****(zdroj: Porch Group Media)
11/ 81 % společností používá e-mail jako primární zdroj akvizice nových zákazníků a 80 % pro jejich retenci. (Zdroj: Oberlo)
12/ 84 % zákazníků říká, že kontrolují svůj e-mail minimálně jednou denně (Zdroj: Pathwire)
13/ Benchmark pro míru odhlášení napříč všemi kampaněmi byl 0,08 %. (Zdroj: MailerLite)
14/ Posílat 9-16 e-mailů měsíčně vytváří nejvyšší ROI. (Zdroj: Litmus)
15/ 76 % marketérů uvádí, že autentický obsah má lepší výsledky než propracovaný obsah. (Zdroj: HubSpot)
16/ Okolo 12 % e-mailů je otevřeno v první hodině doručení. (Zdroj: Constant Contact)
17/ Behaviorálně personalizované e-maily (např. opuštěný košík) mají průměrnou open rate až 37,04 %. (zdroj:MoEngage)
18/ Průměrná hodnota objednávky vytvořená přes e-mail je o 17 % vyšší než nákup přes sociální sítě. (Zdroj: McKinsey & Company)
19/ Automatizované e-maily dosahují průměrné míry otevření 48,57 %, nejlepší kampaně až 65,74 %. (zdroj: Klaviyo)
20/ Pouze 17 % marketingových manažerů v současnosti hojně využívá AI/ML, přestože 84 % z nich věří v její potenciál pro personalizaci. (zdroj: Instapage)
Čísel není nikdy dost 😉, tak věřím, že vám to pomůže ve vašem dalším e-mail marketingovém snažení.