4 typy e-mailových kampaní, které by měl posílat každý e-shop

YouTube video na téma čtyři e-mailové kampaně, které by měl posílat každý e-shop. podívejte se a zjistěte více.

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.

Přeji krásnou neděli!

Po menší pauze je tu další nedělní newsletter o e-mail marketingu.

Tentokrát mám pro vás YouTube video, ve kterém vysvětluji čtyři základní typy e-mailových kampaní, které by měl každý e-shop posílat.

Tak si udělejte 5 minut a zkoukněte video:

Ve videu se podíváme detailněji na:

1️⃣ Newslettery: Udržujte své kontakty informované a budujte dlouhodobé vztahy. Jak často je posílat a co by v nich nemělo chybět?

2️⃣ Akviziční kampaně: Přeměňte nové registrace v loajální zákazníky. Co by měly obsahovat Welcome a Onboarding kampaně?

3️⃣ Retenční kampaně: Udělejte z jednorázových zákazníků ty, kteří se vracejí. Jaké strategie fungují nejlépe pro reaktivaci a opuštěné košíky?

4️⃣ Promo e-maily: Okamžitý nárůst prodeje pomocí slev a výprodejů. Kdy a jak tyto kampaně nasadit pro maximální efekt?

Zjistěte, jak efektivně kombinovat tyto kampaně a posuňte svou e-mail marketingovou strategii na další úroveň!

Lukáš Hertl, specialista na e-mailový marketing

Lukáš Hertl

💌 E-mail marketing nadšenec

💬 Spojte se semnou na Instagramu a Linkedinu

Další newslettery

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.