Design newsletterů ze kterého se může každý e-shop inspirovat

Dneska se podíváme na design šablon tří brandů, které mě opravdu baví, řekneme si proč. Také jsem přidal pár tipů, co si z toho můžete odnést vy. Tak pojďme na to!

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.

#1 – Nike

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jejich šablony jsou pro mě 🔝 tím, jak jednoduché vlastně jsou. Když se na šablony Nike podíváte, mají velmi jednoduchý design, který je maximálně přizpůsobený mobilním zařízením. Šablona vlastně vypadá stejně na PC i na mobilu, a to mě na tom baví.

Co dalšího si od nich můžete odnést:

  • Mobile first design
  • Vše zarovnané doleva – tak jak čteme
  • Používají GIFy
  • V jednoduchosti je síla
  • E-maily jsou obecně krátké

#2 – Nomad

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Značka Nomad si u svých newsletterů hraje s vizuálně vystouplými bloky. Tyto bloky, nebo karty pěkně oddělují produkty a v kombinaci s výrazným fontem pro nadpisy se e-maily velmi příjemně čtou. Pro mě je opět ukázka velmi jednoduchého a přesto funkčního designu e-mailu, který nikoho neurazí.

Co dalšího si od nich můžete odnést:

  • Plastické karty pro oddělení produktů
  • Zajímavé detaily, jako jsou naznačené barvy produktů malým barevným kolečkem
  • Často používaji GIFy a odpočet
  • Výrazný font nadpisu

#3 – Freshlabels

⭐️⭐️⭐️⭐️

E-maily Freshlabels mě vždycky bavily a v šablonách je vidět, že se každému e-mailu věnují opravdu separátně podlě toho, čemu se e-mail věnuje. Líbí se mi, jak si hrají s větším barevným spektrem podle typu e-mailu: sleva – červená atp. Určitě fandím tomu, že design produktů vypadá jako na e-shopu a vše je zarovnané doleva a dobře se mi to čte.

Co dalšího si od nich můžete odnést:

  • Využívání brandových barev pro různé typy e-mailů, nebo sdělení
  • Design kopíruje web
  • Zarovnání vlevo
  • Používají GIFy a odpočtyNěkdy jsou e-maily dlouhé a gmail to zkracuje, tak pozor na to

Co si z dnešního newsletteru odnést?

  • Design je subjektivní! Co se líbí mně může dalších 10 lidí nenávidět.
  • V e-mailingu není špatné se inpirovat, zkoušet a testovat
  • Určitě mohou fungovat i e-maily, které nejsou grafické skoro vůbec a jsou více textové. Nejlepší je to A/B testovat. Já v tomto případě doporučuji vycházet z celkové grafické strategie a požadavků na brand.
  • Všechny zmíněné šablony spojuje: jednoduchý a přesto funkční design, optimalizace pro mobil, využívání GIFů a zarovnání doleva

A to mě na tom baví 😍

Lukáš Hertl, specialista na e-mailový marketing

Lukáš Hertl

💌 E-mail marketing nadšenec

💬 Spojte se semnou na Instagramu a Linkedinu

Další newslettery

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.