#1 – Nike
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jejich šablony jsou pro mě 🔝 tím, jak jednoduché vlastně jsou. Když se na šablony Nike podíváte, mají velmi jednoduchý design, který je maximálně přizpůsobený mobilním zařízením. Šablona vlastně vypadá stejně na PC i na mobilu, a to mě na tom baví.

Co dalšího si od nich můžete odnést:
- Mobile first design
- Vše zarovnané doleva – tak jak čteme
- Používají GIFy
- V jednoduchosti je síla
- E-maily jsou obecně krátké
#2 – Nomad
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Značka Nomad si u svých newsletterů hraje s vizuálně vystouplými bloky. Tyto bloky, nebo karty pěkně oddělují produkty a v kombinaci s výrazným fontem pro nadpisy se e-maily velmi příjemně čtou. Pro mě je opět ukázka velmi jednoduchého a přesto funkčního designu e-mailu, který nikoho neurazí.

Co dalšího si od nich můžete odnést:
- Plastické karty pro oddělení produktů
- Zajímavé detaily, jako jsou naznačené barvy produktů malým barevným kolečkem
- Často používaji GIFy a odpočet
- Výrazný font nadpisu
#3 – Freshlabels
⭐️⭐️⭐️⭐️
E-maily Freshlabels mě vždycky bavily a v šablonách je vidět, že se každému e-mailu věnují opravdu separátně podlě toho, čemu se e-mail věnuje. Líbí se mi, jak si hrají s větším barevným spektrem podle typu e-mailu: sleva – červená atp. Určitě fandím tomu, že design produktů vypadá jako na e-shopu a vše je zarovnané doleva a dobře se mi to čte.

Co dalšího si od nich můžete odnést:
- Využívání brandových barev pro různé typy e-mailů, nebo sdělení
- Design kopíruje web
- Zarovnání vlevo
- Používají GIFy a odpočtyNěkdy jsou e-maily dlouhé a gmail to zkracuje, tak pozor na to
Co si z dnešního newsletteru odnést?
- Design je subjektivní! Co se líbí mně může dalších 10 lidí nenávidět.
- V e-mailingu není špatné se inpirovat, zkoušet a testovat
- Určitě mohou fungovat i e-maily, které nejsou grafické skoro vůbec a jsou více textové. Nejlepší je to A/B testovat. Já v tomto případě doporučuji vycházet z celkové grafické strategie a požadavků na brand.
- Všechny zmíněné šablony spojuje: jednoduchý a přesto funkční design, optimalizace pro mobil, využívání GIFů a zarovnání doleva
A to mě na tom baví 😍