10 věcí, které bych chtěl vědět o e-mail marketingu, když jsem s ním začínal

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.

V dnešním newsletteru přicházím s rychlými tipy k e-mail marketingu, které bych si přál znát před 13 lety, když jsem začínal v ecommerce a po večerech jsem se učil marketing tím složitým a pomalým způsobem a všechno jsem sám zkoušel.

Inspirujte se a zlepšete svůj e-mailing ještě dnes 💌

1/ Budování databáze

  • Začít budovat databázi ode dne jedna je základ

2/ Velká databáze = velký obrat

  • Není to tak vždycky, je třeba sledovat aktivní kontakty a pracovat se segmenty nakupujících a nenakupujících

3/ Prodávat, ale NE vždycky

  • Jasně, všichni chceme vydělávat, ale úkolem každého e-mailu NENÍ prodávat

4/ Posílám e-maily, to je hlavní

  • Zamyslet se nad každým e-mailem, proč ho posílám, komu ho posílám, jaké produkty a proč je tam dávám, má větší smysl, než jen slepě posílat
  • Pracovat s daty se vyplatí
  • Na produkty v e-mailu kliká většinou hodně málo lidí

5/ Přizpůsobení funguje

  • Čím víc informací dokáži využít, tím poskytuji lepší hodnotu
  • Sbírání dat, ptát se a pracovat s tím, zlepšuje efekt

6/ Bez automatizace ani ránu

  • Některé věci je prostě lepší automatizovat
  • Automatizace jsou must-have fungujícího e-mailingu
  • Stačí začít pomalu, ale hlavní je začít

7/ Šablona je odraz brandu

  • Co se komu líbí je subjektivní
  • Krásné šablony budují brand
  • Jednoduché mohou tvořit obrat

8/ Segmenty to komplikují

  • Segmentace se někdy přeceňuje
  • Segmentace vytváří víc práce a je potřeba testovat, jestli a kdy se vyplácí s ní pracovat
  • Základní segmenty stačí většině e-shopů

9/ Opakovat

  • Co už jednou fungovalo, může fungovat znova
  • Co funguje jinde, může fungovat v e-mailingu

10/ E-mail je funnel a není na to sám

  • Předmět prodává otevření
  • CTA prodává kliknutí
  • Ale landing page prodává produkt/službu

Lukáš Hertl, specialista na e-mailový marketing

Lukáš Hertl

💌 E-mail marketing nadšenec

💬 Spojte se semnou na Instagramu a Linkedinu

Další newslettery

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.