25 rychlých tipů pro lepší e-mailing [2 min čtení]

Je tu další krásná neděle a s ní další newsletter plný tipů 🔝 a dnes to myslím opravdu vážně🤞🏻

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.

Nikdo nemá čas, takže dnes v rychlosti 25 tipů k e-mail marketingu, které nahradí kurzy a školení za tisíce 😉

  1. Předmět a preview text jsou výzva k otevření, obsah ke kliknutí a landing page prodává.
  2. Lidem se líbí, když vidí své jméno v e-mailech. Když to jde, personalizujte.
  3. Interakce prospívá reputaci domény. motivujte k odpovědím na e-mail a kliknutí.
  4. Design e-mailu je důležitý, ale copywriting a nabídka jsou 10× důležitější.
  5. Před odesláním si vždycky pošlete test – zkontrolujte odkazy, mobilní zařízení a zobrazení.
  6. Sledujte a analyzujte data, pak je využijte pro zlepšení a optimalizaci. Na začátku stačí základní metriky: open-rate, click-rate, odhlášení a konverze.
  7. Automatizujte: opuštěný košík, opuštěné prohlížení, nákup po nákupu a uvítací newsletter.
  8. Věnujte se předmětům, použijte otázky, začátky příběhů, vzbuďte zvědavost a zájem.
  9. Cca 60 % příjemců čte e-maily na mobilu. Ujistěte se, že je máte optimalizované i pro dark-mode.
  10. Testujte vše. Předměty, pop-up okna, obsah. Čím více testujete, tím více optimalizujete.
  11. Nezapomínejte na preview text. Je to dalších 60 znaků pro rozšíření předmětu.
  12. 95 % nebo více obchodů může využít pop-up okno. Je to způsob, jak generovat leady.
  13. Neposílejte jen promo nabídky. Zařaďte do svých e-mailů i hodnotný obsah, novinky, tipy, příběhy.
  14. Segmentujte podle toho, kdo si co koupil, jak často lidé otevírají e-maily. Pak posílejte přizpůsobené zprávy.
  15. Když se někdo odhlásí, nic si z toho nedělejte. Pokud to není moc, vše je v pořádku.
  16. Udělejte své šablony hravé. Využijte gify, odpočty nebo jiné dynamické prvky.
  17. Dívejte se na e-mailing a na své zákazníky z dlouhodobého pohledu. Nejsou to chodící peněženky.
  18. Všechny e-maily nemusí být prodejní. Vyzkoušejte kombinaci prodeje a hodnoty.
  19. Nepoužívejte zakázaná slova a znaky v předmětech. Jsou to !,$,€ a další.
  20. Odměňujte své top zákazníky speciální a exklusivní nabídkou. Zkuste s nimi komunikovat jiným způsobem, ocení to.
  21. Sledujte konkurenci – přihlaste se k odběru jejich newsletteru, registrujte se do klubu, klikejte na e-maily a sledujte jaké e-maily vám přijdou.
  22. Upravte tonalitu podle své značky – je osobní, přátelská, vážná? Vyžijte to v předmětech, ale i odesílateli.
  23. Nevzdávejte to po prvním měsíci nebo dvou. E-mailing je růstový nástroj a dlouhodobá investice.
  24. E-mail v tom není sám. Vylepšete své landing page a zapojte i další kanály.
  25. Segmentace nezachrání všechno. Zkuste se zaměřit na základní segmenty, ale aby to dávalo smysl, musíte připravovat opravdu odlišný obsah.

Vyzkoušejte tipy a dejte mi vědět, jak roste váš e-mailing.

Lukáš Hertl, specialista na e-mailový marketing

Lukáš Hertl

💌 E-mail marketing nadšenec

💬 Spojte se semnou na Instagramu a Linkedinu

Další newslettery

Přihlaste se k mému newsletteru zdarma

Registrujte se do mého newsletteru a získejte každou neděli e-mail plný přesně takových tipů, know-how a informací pro váš lepší e-mail marketing a ecommerce.