Skip to content
  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery
  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery

Newslettery Lukáše Hertla

Od roku 2024 posílám každou neděli newsletter zaměřený na e-mail marketing.

Hledám zajímavá témata, case studies a sdílím know-how o e-mailingu, který je mou vášní už strašně let.

 Registrujte se a získejte mé know-how zcela zdarma 📬

Registrace:

Přečtěte si starší newslettery

4 typy e-mailových kampaní, které by měl posílat každý e-shop

YouTube video na téma čtyři e-mailové kampaně, které by měl posílat každý e-shop. podívejte se a zjistěte více.

Přečíst »
14.09.2025

Jaký je stav e-mail marketingu v 2025?

Do dnešním newsletteru jsem pro vás vyzobal to nejzajímavější z nejnovějšího průzkumu mezi marketéry na téma e-mail marketingu: The State of Email 2025. Tak pojďme na to!

Přečíst »
13.07.2025

7 e-mailů, které tvoří silné první dojmy

V dnešním vydání se společně podíváme na jednu z nejdůležitějších automatizací v e-mail marketingu: Welcome Flow, tedy přivítací sérii e-mailů.

Přečíst »
06.07.2025

Jak na segmentaci – záznam webináře

Zajímá vás, jak na segmentaci v e-mail marketingu? Jaké segmenty skutečně fungují, kde vůbec začít a jaká data k tomu využít?

Přečíst »
29.06.2025

6 pravidel opuštěných košíků

Jak získat zpět ztracené tržby pomocí e-mailů na opuštěný košík? Tak o tom bude dnešní newsletter. V průměru více než 70 % zákazníků opustí košík bez nákupu. Ale to neznamená, že jsou navždy ztraceni.

Přečíst »
22.06.2025

Stačí testovat ty správné věci [A/B test Cheet Sheet]

V A/B testování nejde o to hádat, co bude fungovat lépe. Jde o to to vědět. A právě proto ho tak rád používám – ať už u webů, pop-upů, a hlavně v e-mail marketingu.

Přečíst »
08.06.2025

Průvodce: Jak na obrázky v e-mailech

Jak se říká, jeden obrázek je lepší než tisíc slov. Samozřejmě to tak může být i u e-mail marketingu, ale pozor, je potřeba si hlídat pár věcí a vyvažovat krásné e-maily a funkční e-maily. Protože co je naším cílem? E-mail, který se líbí, nebo e-mail, který funguje na PC i

Přečíst »
01.06.2025

Jak vytvořit pop-upy, které budují databázi a neotravují

Jedni je milují a druzí nenávidí. Ano, dnes bude řeč o pop-up oknech. Já jsem zastánce této strategie, a to jednoduše, protože mně a mým klientům pop-up okna vygenerovala tisíce a tisíce kontaktů do databáze a jak je známo, když roste databáze, roste i výkon e-mail marketingu.

Přečíst »
27.05.2025

Správné načasování = vyšší prodeje

v dnešním newsletteru se ponoříme do tématu, které může zásadně ovlivnit úspěšnost vašich e-mailových kampaní: kdy a jak často posílat e-maily.

Přečíst »
25.05.2025

10 klíčových složek úspěšných e-mailových kampaní

Proč některé e-maily otevíráme okamžitě, zatímco jiné skončí v zapomnění? Není to náhoda, ale promyšlená strategie.

Přečíst »
18.05.2025
Page1 Page2 Page3 Page4 Page5
lukashertl.cz

Jmenuji se Lukáš Hertl a pomáhám firmám dělat úspěšný e-mail marketing. Co to znamená? E-mail marketing který funguje, který baví a neotravuje, který využívá automatizace, segmentace a hlavně takový e-mailing, který vydělává. 

Sledujte mě

Instagram Linkedin Youtube

Menu

  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery
  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery

Lukáš Hertl © Všechna práva vyhrazena 2025. Zpracování osobních údajů a obchodní podmínky zde.