Skip to content
  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery
  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery

Newslettery Lukáše Hertla

Od roku 2024 posílám každou neděli newsletter zaměřený na e-mail marketing.

Hledám zajímavá témata, case studies a sdílím know-how o e-mailingu, který je mou vášní už strašně let.

 Registrujte se a získejte mé know-how zcela zdarma 📬

Registrace:

Přečtěte si starší newslettery

20 statistik e-mail marketingu, které musíte znát v roce 2025

E-mail marketing je skvělý marketingový nástroj, který dokáže využít 99 % podnikatelů a firem, a tak jsem pro dnešní newsletter vytáhl 20 zajímavých statistik o e-mail marketingu, které musí znát každý marketér 📊

Přečíst »
11.05.2025

7 ověřených technik, jak zvýšit open rate

Open rate neboli míra otevření vašich e-mailů. Velmi často zásadní metrika pro mnoho marketérů a my se nyní podíváme, co můžete udělat pro její zlepšení.

Přečíst »
04.05.2025

Základy efektivního e-mail marketingu

Tento týden jsem natáčel podcast o e-mail marketingu a překvapilo mě, kolik otázek se stále točí kolem úplných základů. Vypadá to, že bez ohledu na to, kolik nových platforem se objeví, e-mail stále zůstává tím spolehlivým parťákem.

Přečíst »
20.04.2025

AI nezachrání vaše e-maily, ale lepší promty ano

Využití umělé inteligence (AI) v e-mail marketingu může být skvělým pomocníkem, pokud víte, jak ji správně nasměrovat. Špatně formulované pokyny vedou k obecným a neosobním zprávám. Pro dnešní newsletter jsem sepsal 7 způsobů, které používám když píši e-maily s pomocí AI.

Přečíst »
13.04.2025

Neposílejte e-maile všem. Posílejte je těm správným.

V marketingu často slyšíme: „Potřebujeme větší dosah.“ Ale pravda je taková, že ten nejlepší marketing není o tom, kolik lidí zasáhnete – ale koho zasáhnete a jak moc s nimi vaše sdělení rezonuje.

Přečíst »
06.04.2025

Jak na Dark mode v e-mail marketingu

Dark mode, neboli tmavý režim, je designové zobrazení vytvořené pro prostředí s nízkým osvětlením, které se vyznačuje inverzí barev a mnozí jej považují za šetrnější pro oči. V e-mailovém marketingu však tmavý režim představuje výzvu, protože různí e-mailoví klienti jej interpretují odlišně, což může ovlivnit vzhled a čitelnost vašich e-mailů.

Přečíst »
23.03.2025

Zabíjí váš mobilní design e-mailů konverze?

V dnešní době více než polovina e-mailů je otevírána na mobilních zařízeních (Litmus). Pokud váš e-mail není optimalizovaný pro mobilní uživatele, riskujete, že bude špatně čitelný, tlačítka budou nefunkční a příjemci ho jednoduše zavřou (nebo rovnou smažou).

Přečíst »
16.03.2025

6 chyb v e-mail marketingu a jak je opravit

E-mail marketing může být extrémně efektivní, pokud se dělá správně. Bohužel mnoho firem opakuje chyby, které snižují doručitelnost, zapojení a konverze. Jakým problémům byste se měli vyhnout a co dělat lépe? Na to se podíváme v dnešním nedělním newsletteru.

Přečíst »
09.03.2025

Design e-mailů není jen o vzhledu. Jde o výsledky.

V dnešní přeplněné schránce musí váš e-mail udělat víc, než jen dobře vypadat. Musí přesvědčit, zaujmout a přimět příjemce k akci. Věděli jste třeba, že podle serveru Statista je na celém světě během jedné minuty posláno více jak 241 mio. e-mailů?

Přečíst »
02.03.2025

7 tipů pro lepší e-mail marketing

Přečíst a aplikovat, takový je seznam těchto sedmi strategií e-mailingu, které by každý marketér měl znát.

Přečíst »
23.02.2025
Page1 Page2 Page3 Page4 Page5
lukashertl.cz

Jmenuji se Lukáš Hertl a pomáhám firmám dělat úspěšný e-mail marketing. Co to znamená? E-mail marketing který funguje, který baví a neotravuje, který využívá automatizace, segmentace a hlavně takový e-mailing, který vydělává. 

Sledujte mě

Instagram Linkedin Youtube

Menu

  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery
  • home
  • konzultace
  • kniha
  • kurz
  • newslettery

Lukáš Hertl © Všechna práva vyhrazena 2025. Zpracování osobních údajů a obchodní podmínky zde.